Friday 12 April 2013

Tak pandai pujuk orang

Assalamualaikum

Hi gorgeousness. Ukhwah fillah abadan abada. Wow, it`s quite a long time since i updated my blog. Quite a long time kot. Last year pulak. See, sekarang kita dah nak masuk pertengahan bulan april. How fast the time is. Tak sempat buat apapun lagi tiba-tiba je dah bulan ke4 tahun 2013. Seriously, tak sempat buat apapapapapun. *cukup jangan melampau. Anyways, walaubagaimanapun aku bersyukur sebab aku masih bernafas until today, Dia masih panjangkan umur aku supaya aku boleh beribadat.


Disebabkan this is the first update, so i wanna let you guyz know yang sape-sape je yang ada sakitkan hati aku, mcm nak bermusuh dgn aku, dll sepanjang tahun lepas aku dah maafkan. Aku pun harap sesape je yang aku mungkin tak perasan tersakitkan hati, termarah, ter ter apa-apa je, maafkan aku ok? Aku sedang berusaha sedaya upaya utk menjadi muslimah yang baik. Nobody`s perfect, so let me try to be a better person.


Haa kalau uolss perasan, belog ni dah tak banyak entry sebab banyak yang aku dah delete*ada yang perasan ke? haaaa gelak guling-guling. Kebanyakan yang aku delete tu ada yang tak patut ada kat sini, i guess. so mmg older post aku dah tak banyak. Its ok, insyaALLAH, i`ll try to updated as much as i can. Once a week maybe.


Herrrr, aku tak paaandai pujuk orang! Seriously, even dengan mak aku pun kalau kadang2 aku tersalah cakap lepastu dia merajuk, aku tak tau mcm mana nak pujuk. Fuyyoo, betul betul takde bakat pujuk orang ni. Silap silap tengah pujuk orang, makan penampar dia free-free je.

Tu yang kalau boleh aku cuba sedaya upaya tak buat orang sakit hati dengan aku, marah dgn aku sebab at the end kalau orang tu merajuk dengan aku, memang orang tu yang kena pujuk diri sendiri. Haha, kejam tidak?

Cuma kalau aku rasa dia dah tak marah, aku try jugak kentalkan hati ini to say sorry kat dia. Macam kawan aku sorang ni, memang salah aku pun sampai dia marah. Saja lambat-lambatkan masa tapi serious masa tu aku tak sangka dia mrh. Huuuu, seram tengok dia marah sebab dia jarang marah.

Woo, cham sorry banget ya. Serious, betul betul tak sengaja. Lain kali kalau jadi lagi, marah jee ok? *nanti balik i nangis. I was wrong, but i`ll try not to repeat the same mistake again. Hee, jangan marah-marah kang tua dari usia sebenar. Sabar itu indah, percayalah.










No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Copyright@MissShira2012